GYIK
- Kell regisztrálnom a vásárláshoz?
Igen. Webáruházunkban csak regisztrált felhasználóink tudnak vásárolni.
- Mikor kapom meg a rendelésem?
Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten gyors logisztikával dolgozik. Amennyiben nincs raktáron a megrendelt termék, úgy törekszünk a leggyorsabb beszerzésre.
A rendelést követően, amint a terméket munkatársaink biztonságosan becsomagolták és átadták kiszállításra, minden esetben értesítést küldünk a rendelésben megadott e-mail címre.
- Milyen fizetési módok közül választhatok?
A következő fizetési lehetőségek közül választhat:
Kiszállítás esetén:
- Átutalás - előlegbekérőt küldünk
Személyes átvétel esetén:
- Készpénz (összeghatárhoz és devizanemhez kötött – részletes szabályok az ÁSZF-ben)
- Átutalás – előlegbekérőt küldünk
- Van lehetőség személyes átvételre is?
Igen. Telephelyünkön személyes átvételre van lehetőség hétfőtől-péntekig 8:00-15:00-ig. Más időpontban sajnos nem áll módunkban kiadni a rendelést. A termék átvételét a megrendelő a szállítólevél aláírásával igazolja.
- Garanciális időn belül fordulhatok Önökhöz?
Igen, garanciális probléma esetén kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Telefon: +36 20 9939 469
E-mail: hibabejelentes@lhg.hu
- Garanciális időn túl fordulhatok a szervizhez?
Igen, garanciális időn túl is számíthat ránk. Javítási árajánlatot adunk, ami alapján eldöntheti, hogy kéri-e a javítást.
Nem talált választ? További kérdése van?
Amennyiben nem talált választ kérdésére, vagy további kérdése van, hívjon minket bizalommal a +36 34 425 139-es telefonszámon, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére, vagy küldjön üzenetet ide kattintva vagy a webshop@lhg.hu e-mail címre.