Kérdése van? Hívjon minket! +36 34 425 139

GYIK

  1. Kell regisztrálnom a vásárláshoz?

Igen. Webáruházunkban csak regisztrált felhasználóink tudnak vásárolni.

  1. Mikor kapom meg a rendelésem?

Cégünk a vásárlók leggyorsabb kiszolgálása érdekében országos szinten gyors logisztikával dolgozik. Amennyiben nincs raktáron a megrendelt termék, úgy törekszünk a leggyorsabb beszerzésre.

A rendelést követően, amint a terméket munkatársaink biztonságosan becsomagolták és átadták kiszállításra, minden esetben értesítést küldünk a rendelésben megadott e-mail címre.

  1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

A következő fizetési lehetőségek közül választhat:

Kiszállítás esetén:

  • Átutalás - előlegbekérőt küldünk

Személyes átvétel esetén:

  • Készpénz (összeghatárhoz és devizanemhez kötött – részletes szabályok az ÁSZF-ben)
  • Átutalás – előlegbekérőt küldünk
  1. Van lehetőség személyes átvételre is?

Igen. Telephelyünkön személyes átvételre van lehetőség hétfőtől-péntekig 8:00-15:00-ig. Más időpontban sajnos nem áll módunkban kiadni a rendelést. A termék átvételét a megrendelő a szállítólevél aláírásával igazolja.

  1. Garanciális időn belül fordulhatok Önökhöz?

Igen, garanciális probléma esetén kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Telefon: +36 20 9939 469

E-mail: hibabejelentes@lhg.hu

  1. Garanciális időn túl fordulhatok a szervizhez?

Igen, garanciális időn túl is számíthat ránk. Javítási árajánlatot adunk, ami alapján eldöntheti, hogy kéri-e a javítást.

 

Nem talált választ? További kérdése van?

Amennyiben nem talált választ kérdésére, vagy további kérdése van, hívjon minket bizalommal a +36 34 425 139-es telefonszámon, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére, vagy küldjön üzenetet ide kattintva vagy a webshop@lhg.hu e-mail címre.